6/13/2012

Gąbki !!!



Kolorowe Gąbki występują w arkuszach a4 i wielu różnych umaszczeniach. Mają dość sztywną strukturę, a w dotyku są milutkie. Do tej pory najczęściej wykorzystywałam je do przypinania gotowych kolczyków, aby ładnie się prezentowały. Taka równo przycięta gąbeczka z kolorową kokardką doskonale się sprawdza w celach marketingowych :)
Nie przyszło mi wcześniej do głowy aby je wykorzystać jako materiał na kolczyki, ale dziś nastąpił przełom !
Moja tajemnicza machina do wycinania równych kółeczek z filcu poradziła sobie i z tym materiałem. Pozostało mi tylko nadziać równiutkie kółeczka i doczepić bigle :) Efekt wycinanek i nawlekanek - kolorowe, wesołe, leciutkie kolczyki (które unoszą się na wodzie :D) - wg mnie w sam raz na lato i basen :P
 
 A to Gąbka z zupełnie innej beczki :)

2 komentarze:

  1. dziękuję dziękuję :D :D :) jutro pewnie pójdę do sklepiku po Gąbki w innych kolorach :D jakieś preferencje ... hmmmmm ? :)

    OdpowiedzUsuń